10 september

Godmorgon!

Väcktes av en massa pussar imorse och kunde inte somna om. Att vi igår bokade resa till Thailand väckte tankarna direkt imorse:) Så nu på morgonen har jag suttit och tittat på bilder och drömt mig bort. Känns fortfarande helt overkligt... Undrar när det kommer att sjunka in:) Ska bli helt underbart. Skönt att åka bort lite mitt i vintermörkret också. För min del är det dock jättemysigt att vi är hemma på julafton och sen nån dag senare åker vi iväg:) Perfekt. Åh, jag ser fram emot det:) Galet. Måste nästan nypa mig i armen för att kolla så att det inte bara är en dröm, haha:)

Idag är jag ledig hela fömiddagen och eftermiddagen. Sen ska jag jobba ikväll mellan fem och nio. Känns faktiskt helt okej. Visst, lite tråkigt nu när det är fredag, men samtidigt så är det två veckor sen jag jobbade så jag har fått vila ordentligt:) Allt är mycket positivare nu. Känns som att livet börjar räta ut sig igen efter lite berg och dalbana på sista tiden.

Under dagen ska jag vila lite till och förhoppningsvis bli av med hostan och så ska jag plugga lite. Fick en hel del gjort igår, men har lite kvar. Känns bra att ligga i fas med schemat den här terminen:) Ännu mer positivt:) Det här blir nog en bra dag.

Hoppas ni får en underbar dag! Det är ju fredag så det kan inte bli mycket bättre kanske:) Puss och kram på er i alla fall♥


Källa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0