Våra bästa år

Alltså, förlåt, men måste bara skriva om hur fantastiskt dåligt skådespelarna i Våra bästa år spelar:D Har haft tvn på nu när jag kollat runt på datorn och herregud, jag tror nästan jag skulle göra det bättre, haha:)

Sen är alla så prefekt sminkade och snygga och fylliga och gud vet allt. Realistiskt? Nää, inte en millimeter. Fattar inte hur den serien har kunnat gå så länge som den gjort. Haha, aja. Nu ska jag ordna lite mat och sen sätta på Sex and the City The movie. Min favoritfilm:)

Puss

Kommentarer
Postat av: bitte

Tävlar ut en mascara på min blogg ifall du vill va med.

2010-10-27 @ 11:17:30
URL: http://www.lovemercury.se/?p=1067
Postat av: my

haha, kate roberts är ganska fyllig i ansiktet ;)

2010-10-27 @ 12:45:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0