Solsken gör hösten

Så vackert allt är ute nu när solen lyser. Alla höstfärger blir så tydliga och allt känns lättare också. Man går omkring med mysiga halsdukar och vantar och känner värmen från solen i ansiktet. Mmm, jo, jag älskar hösten:) Särskilt, eller främst, när solen skiner. Regn är ingen favorit direkt...

Skolan gick bra idag. Det här vi gör nu förstår jag. Ska bara försöka förstå det vi gjorde förra och förrförra veckan så kanske det här kan gå bra... Ska sätta igång med plugget också bara. Men idag tog jag ledigt faktiskt. Kanske lite dumt, men jag kände att jag ville ha en ledig eftermiddag till och sen ska jag sätta fart. Ikväll ska jag ju hem till föräldrarna så det blir en lugn och mysig kväll. Efter middagen blir det bara pappa och jag dessutom. Vi har sällan tid ihop så det ska bli jättekul.

Nu ska jag ut på balkongen och fixa det jag skulle gjort igår. Vad händer med min effektivitet egentligen? Skjuter upp helt mycket hela tiden... Hm, får nog ta tag i det där lite;)

Hoppas ni har det bra. Puss och kram på er!


Kommentarer
Postat av: Marcus Å

Hösten är vacker när solen visar sig. Alla dessa färger som naturen bjuder på, åh. Så vackert!

Allt bra idag då?

2010-10-13 @ 06:52:08
URL: http://slipsens.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0