Snart mys:)

Ja, nu har jag bakat och pluggat lite. Snart kommer älsklingen hem och då ska vi in till stan och fixa pass och lite sånt. Sen hem, göra pizza och sen bara mysa i soffan hela kvällen. Underbart!:)

Förresten, det ska bli så sjukt skönt att få ett nytt pass. Det jag har nu har världens knäppaste bild. Jag ser ut som en sån där fransk mimartist. Jo, det är säkert, jag är så sjukt blek! De hade nån jättekonstig blixt på kameran när jag var där sist så man ser varenda liten rynka i hela mitt ansikte och jag är likblek, hahaha:D Kul att se på, men så lagom kul att visa upp det är det ju inte;) Så nu ska jag förhoppningsvis få en bild där jag åtminstone har lite färg i ansiktet. Eller ja en mörkare ton av svart och vitt i alla fall, hehe;)

Ha en underbar fredag kväll! Puss och kram på er


Kommentarer
Postat av: H a i d i s -

Även om du kanske hört det tusen gånger... HAPPY HALLOWEEN :D

2010-10-29 @ 23:02:26
URL: http://haidis.se
Postat av: caroline

Vackra bilder!

2010-11-01 @ 09:32:09
URL: http://www.packelina.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0