Nervös, nästan rädd

Okej, så jag skulle ta en snabblunch, men hittade Gossip Girl på Kanal 5 play och tjoff så har en timme utan plugg gått:/ Känns ju sådär bra., Borde jag stanna hemma från dansen och plugga? Kommer det att hjälpa? Kommer jag känna mig bättre då? Eller hjälper dansen till att slappna av inför imorgon? Helt ärligt; ingen j*vla aning. Skallen är upp och ner och ut och in... Är helt stirrig inför imorgon och har nog aldrig varit såhär nervös. Inte ens när jag skulle sjunga audition för en av West Ends största castingansvariga:/ Helt sjukt ju!! Vad händer liksom:P Nää, nu ska jag sätta fart här igen. Red Bull nästa och sen kör vi 110% fram till det är dags att köra till dansen. Kanske...

Hoppas ni har det bra. Pussar

Kommentarer
Postat av: becca

va gärna med i nattens blogg :b

och ta chansen till att få ta del av alla mina besökare :D

2010-10-25 @ 16:21:25
URL: http://myranstankar.blogg.se/
Postat av: Marcus Å

TAck så mycket! Du vet ju att jag alltid är stilig :)

2010-10-26 @ 08:47:42
URL: http://slipsens.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0