Härlig dag

Trots regnväder och allt så har det varit en bra dag idag över lag. Visst, dagen har varit jäkligt lång och så, men med trevligt folk och lite skratt på första seminariet så har det ändå gått fort.

Nu sitter jag här hemma och väntar på att älsklingen ska komma hem. Vi ska ut och springa en sväng och sen bara slappa resten av kvällen. Jag är riktigt sugen på att åka till BK och köpa middag sen;) Är jättesugen på hamburgare och de har ju klart godast:) Hoppas älsklingen går med på det också;) Men han brukar vara nyttigare än jag faktiskt så vi får se hur det blir. Det är ju bara det att jag jobbar imorgon kväll och missar fredagkvällen så det är väl en giltig anledning till att vara onyttig idag, hehe;) Nää, det märks att jag är trött nu. Helt löjlig och tråkig humor:) Ska ta mig för nåt vettigt nu. (kanske..)

Hoppas ni har det ra. Puss


Kommentarer
Postat av: tamara

sv: varit på träning :) , blir de fredagsmys imon ? :)

2010-10-07 @ 19:12:02
URL: http://ttamaras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0