För blåsigt

Haha, det blev bil till skolan istället;) Dels så blåste det för mycket och dels så blev jag lite sen. Var så seg på morgonen. Så det fick bli bil helt enkelt. Men det funkar ju det med, det är ju inte så långt så går inte jättemycket bensin om man säger så. Men det är klart, med tanke på hur fint väder det är här idag så borde man passat på att vara ute. Aja, strunt samma.

Nu har jag ätit lite och ska snart sätta mig och plugga lite. Har köpt kanelbullar som jag ska mumsa på under tiden;D Det är ju kanelbullens dag så då måste man ju få lov att synda lite, hehe. Och så ska jag dansa ikväll så det blir kanske plus minus noll, eller? Vi säger det;)

Hoppas ni har det bra. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0