5 oktober

Godmorgon!

Idag hade jag egentligen sovmorgon, men var tvungen att gå upp för att visa badrummet för en hantverkare... Det som är irriterande är att han skulle kommit klockan fyra igår, men han kom inte. När älsklingen ringde upp honom sa han att det berodde på att han hade fått ryggskott... Hm, okej. Och anledningen till att han inte ringt var att han inte hade nåt nummer.... Sääääkert. Han hade mitt nummer i alla fall. Suck, hantverkare;) Sen tog det fem minuter också. Dubbelsuck... Jaja, nu är jag vaken i alla fall. Läsa lite mer skatterätt kanske..?

Idag har jag föreläsning mellan ett och fem. Sen ska älsklingen och jag vaccinera oss inför Thailand. Jag hatar sprutor:( Så jag kommer väl typ oroa mig hela eftermiddagen sen... Usch. Det är det värsta när man ska åka så här... Avskyr att bli stucken och injicerad med konstiga ämnen. Men får väl bita ihop helt enkelt. Elle måste rättare sagt. Får krama älsklingens hand eller nåt;)

Hoppas ni får en härlig dag! Puss och kram på er



Joo, det är nog värt ett eller två stick av sprutor;) Källa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0