31 oktober

Hej hopp gummi*****:D (vågar inte skriva allt där, hehe)

Jag och älsklingen har precis kommit hem efter att ha sprungit Yddingen Runt. Det gick väldigt bra för mig faktiskt. Vi sprang 6 km terräng och jag satsade på att komma under 45 minuter. Jag lyckades dock komma under 40 t.o.m! Fick tiden 39.11. Kanske inte världens bästa tid så, men jag är nöjd:) Och så himla kul att springa ett lopp, det blir liksom ett mål i träningen.

Nu ska jag hoppa in i duschen och sen ska jag slappa lite. Älsklingen ska iväg och fixa en sak, men när han kommer hem blir det filmmys och god mat. Vi ska till BK och festa loss, haha:) Är vi värda nu tycker vi, hehe.

Hoppas ni får en härlig kväll! Puss och kram på er


Kommentarer
Postat av: Marcus Å

VAd härligt! Jag tävlar ingenting nu förtiden känns det som men börjar bli sugen igen.. Hur gick det för dig då?



Med mig är det fint också, varit ute och fotat lite nyss :)

2010-10-31 @ 13:22:52
URL: http://slipsens.se
Postat av: Alexandra från Skåne

Det är tråkigt att man ska behöva må så med sin kropp för det tar upp en stor del av ens vardag. Men jag är en optimistisk människa av mig och försöker se framåt för att bli bättre :)

Hoppas du oxå mår mycket bättre idag än vad du gjorde då :) Och så skönt att du har en sådan underbar pojkvän som finns där för dig i detta, det är guldvärt.



Min har funnits där för mig med och utan honom vet jag inte om jag hade klarat av det lika bra som jag gör idag :)



Tack ja jag ska ha en toppen söndag och det hoppas jag att du oxå får Annika :) Kom ihåg att du är vacker oavsett vad, för att du är du :)

Kram

2010-10-31 @ 14:02:09
URL: http://stadsglitter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0