3 oktober

Godmorgon!

Sovit gott? Jag har sovit som en stock. Vi var och såg Champions of rock igår kväll. Så jäkla bra. Vilka röster, vilka låtar... Allt var bara så bra. Peter Johansson har en underbart bra röst och en utstrålning många saknar. Det gjorde att hela showen bara var en enda stor succé:) Annars igår var älsklingen och jag ute och handlade lite blommor till balkongen och lite pumpor och så. Så nu ska balkongen pyntas:)

Idag tog vi lång sovmorgon. Eller okej, jag sov nog längst, men älsklingen var trött och gick och la sig före mig igår:) Nu har vi precis ätit frukost och ska kanske ut och springa om en stund. Vore skönt att komma ut och få lite frisk luft i alla fall. Trist att sitta inne så mycket som jag ändå gör. Det är det värsta egentligen med att plugga. Men det är inte mycket att göra åt det:)

Hoppas att ni får en jättebra söndag! Puss och kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0