28 oktober

Godmorgon!

Ännu en natt som jag sovit som en stock. Underbart:) Har t.o.m sovit så hårt att jag hade ont i huvudet när jag vaknade, haha. Men det är redan borta så det är lugnt;) Har ni sovit gottt då?

Idag är jag ledig igen. Vädret idag är lika tråkigt som igår tyvärr så man är lite seg. Men ska in till stan och träffa en kopmpis idag så det blir kanske lite shopping i alla fall. Ska inte lägga för mycket pengar på shopping den här månaden, måste ju spara till Thailand;) Men jag skulle behöva en vinterjacka och lite småsaker till en Halloweenfest vi ska på nästa vecka. Ska bli så jäkla kul:) Vet redan vad jag vill klä ut mig till så det är bara ekonomin som kan stoppa min tanke;) Vi får väl se vad jag kan ordna.

Hoppas ni får en bra dag. Snart fredag... Puss och kram på er♥


Kommentarer
Postat av: Alexandra från Skåne

låter som en härlig dag fast vädret är så tråkigt, men som sagt vädret ska aldrig få påverka ens dag :)

hoppas du kan stå emot allt som du vill köpa när du går runt o kollar idag, för det hade jag nog inte klarat av hehe :)

2010-10-28 @ 09:30:08
URL: http://stadsglitter.blogg.se/
Postat av: Marcus Å

Låter väldigt skönt! Du vill inte plugga av lite åt mig då? :P

2010-10-28 @ 10:02:31
URL: http://slipsens.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0