27 oktober

Godmorgon!!

Åh, idag är allt tusen gånger bättre:D Stressen har släppt, ångesten och paniken är borta och jag är bara lugn. Har sovit som en stock inatt och vaknade inte förrän kvart i tio. Så skönt att vakna upp utsövd och glad för en gångs skull. Det känns som att det var längesen sist:)

Idag är jag ledig och tänker inte göra något vettigt alls faktiskt:) Bara slappa, sitta i soffan, titta på en bra film, gosa in i filtar och kuddar och bara ha det bra. Kanske lyxa till det lite extra med en ansiktsmask eller nåt. Bara för att jag kan och har tid liksom;) Brukar inte direkt göra sånt annars. Åh, det är så bra idaaag:D Och i helgen är jag ledig och ska ha en massa mys med älsklingen. Det kan f*n inte bli mycket bättre just nu:)

Hoppas ni får en underbar dag idag! Puss och kram på er♥


Lite värme såhär i höstrusket:) Påminner mig om en julmarknad vi brukar åka till, där har de alltid eldar som man kan värma sig vid. Åh, julkänslor på väg känner jag:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0