25 oktober

Godmorgon!

Sovit gott inatt? Jag har faktiskt sovit ganska gott. Vi var ju hemma hos mina föräldrar igår och jag tror att det fick mig att slappna av lite. I och med det så kunde jag sova hyfsat ordentligt. Gick dock upp rätt tidigt så så värst pigg är jag kanske inte;) Men så är det. Ska plugga hela dagen idag så det var tvunget att gå upp tidigt om man säger så. Är så himla nervös för tentan imorgon. Jag måste få godkänt liksom:/ Klarar inte av ett underkänt till, då vet jag inte vad jag gör. Hoppar av kanske... Nä, jag vet inte. Usch. Längtar tills den är över nu bara...

Så som sagt, är hemma hela dagen och pluggar en massa idag. Ska trycka in det sista och försöka få rätt på allt... Det mesta sitter ju så det ska finslipas lite. Men sen när man väl sitter på tentan brukar det mesta typ vara borta:/ Paniiiik här jaa, det är det:( Vill inte. Det känns som när nån som är rädd för att gå till tandläkaren för mig just nu typ... Vill verkligen inte skriva tenta i det här ämnet.

Suck. Nåja, det är bara att bita ihop och göra. Satsa stenhårt och kämpa på. Så kanske det blir bra... Ska gå och köpa energidryck sen också så jag orkar längre och mer. Sen är det dans ikväll också. Jazz och balett. Får se hur det ska gå nu när skallen inte är helt med... Jaja. Nu ska jag och mitt gnällande gå och göra lite frukost:)

Hoppas ni får en toppenbra dag idag! Puss och kram på er♥


Längtar så sjukt mycket nu...

Kommentarer
Postat av: Marcus Å

Hoppas du får en bra dag! :)

2010-10-25 @ 09:56:26
URL: http://slipsens.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0