24 oktober

Hej svejs

Har ni det bra denna härliga söndag?:) Jag njuter i fulla drag av att vara ledig. Eller ja, kroppen är ledig, hjärnan tänker hela tiden lite på det jag ska kunna till tentan på tisdag:/ Menmen. Strunt i det. Älsklingen är hemma med mig ochd et ä värt så mycket!

Vi har precis kommit hem från en härlig löparrunda ute i skogen. Det regnade dock lite så det var lite trist, men så är det. Ändå rätt skönt att springa när regnet svalkar. Och under träden regnar det inte lika mycket heller. Det värsta var ju dock när vattendropparna föll från träden. Då var de dubbetl så stor och jag fick dem jämt i ögat, haha;)

Aja, nu ska jag hoppa in i duschen och sen ska vi till mina föräldrar på middag. Ska bli jättehärligt att gå bort och bara ha det bra lite. Kanske kan hjärnan vila lite också...

Hoppas ni får en härlig söndag! Puss och kram på er♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0