23 oktober

Hej svejs!

Har kommit hem från jobbet för en stund sedan. Orkade inte blogga igår kväll eftersom jag fick jobba längre än vanligt. Slutade kvart i tio och det ska jag tydligen göra från och med nu:( Aja, bra på lönelappen i alla fall:) Jobbet har gått bra idag också. Lite långtråkigt somvanligt, men helt okej.

Nu har jag precis ätit lite och sitter och försöker plugga. Älsklingen är iväg och fiskar så väntar klart på att han ska komma hem också:) Vi ska ha en riktig myskväll och det har jag verkligen sett fram emot. Han har erbjudit sig att laga mat så jag är jättespänd på vad det blir för något:)

Hoppas ni får en toppenbra lördag kväll! Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0