22 oktober

Godmorgon!

Sovit gott? Jag har som vanligt sovit lite halvt om halvt. När jag väl somnar sover jag stenhårt, men vaknar bara en liten stund senare igen... Aja, nog med gnäll nu;) Snart är tentan över och då ska väl sömnen komma tillbaka också. Låg och tänkte igenom allt innan och det känns faktiskt som att det mesta har satt sig nu. Äntligen!

Så idag blir det alltså lite mer plugg(...) och sen jobb ikväll. Rolig fredag här ja, haha:) Aja, så är det. Nästa vecka har jag en härlig helg att se fram emot så jag ska försöka tänka på det. Älsklingen har dessutom lovat att laga mat imorgon åt mig så det ser jag också fram emot:) Tar ledigt från plugg imorgon faktiskt. Tycker jag att jag är värd;)

Nu ska jag äta lite frukost här och sen sätta fart. Kanske ska springa en runda också, men det blåser nåt så in i här så jag undrar hur kul det blir. Om inte annat ska jag tvätta idag i alla fall... Inte så kul, men det är inte så mycket idag. Helt klart fördel med att tvätta varje vecka:)

Hoppas ni får en härlig fredag! Puss och kram på er♥



Källa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0