16 oktober

Godmorgon!

En härlig lördag väntar idag. Och den har redan varit perfekt hittils:) Fick ju vakna vid sidan av världens finaste pojkvän så det kunde inte bli bättre. Vi har haft lite sovmorgon och haft det bra. Älskar när vi får vara tillsammans längre stunder såhär. Särskilt morgnarna. Det är så trist på vardagarna när han stiger upp före mig... Därför är de här morgnarna guld värda:)

Nu har jag precis ätit lite frukost och ska snart iväg. Tänkte dansa balett idag. Och tåspets... Ajajaj. Provade mina skor igår och det kändes kan jag säga. Men det är det värt trots allt. Det känns så bra att få dansa med tåskor på nåt sätt. Trodde jag väl aldrig när jag började dansa balett för bara typ 5 år sedan:)

Efter klassen ska älsklingen hämta mig och så ska vi in till stan och betala det sista på resan:D Underbart. Sen blir det kanske en fika för att fira!

Hoppas ni får en underbar dag! Puss och kram på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0