Snart på väg

Ja, nu har jag ätit frukost, ordnat lite inför min älsklings överraskning på lördag och vaknat till liv:) Så nu ska jag göra mig i ordning och sen ge mig iväg. Tar faktiskt bilen idag. Lite p.g.a att regnet hänger över oss här och lite för att jag ska slippa stressa ihjäl mig till dansen sen. Vi slutar fem på skolan och sen börjar dansklassen kvart över sex. Måpste ju hinna hem om och byta om och så. Känns lite fel att sitta i träningskläder på en högskola:) På gymnasiet funkade det, men inte nu tycker jag. Satt på en tenta i danskläder och det kändes fel, även om jag klart hade mjukisbyxor och så över:)

Hoppas ni har en bra dag och att den fortsätter vara bra:) Puss

Kommentarer
Postat av: Olivia

Fin blogg!

2010-11-10 @ 14:52:54
URL: http://oliviakaufka.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vilken härlig blogg du har måste vi säga! Kom gärna in och läs våran



www.miniboobies.blogg.se

2010-11-10 @ 16:50:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0