Lång dag det blev idag

Ja, det blev en väldigt lång dag idag. Jag skulle ju bara gå till klockan 12, men sen hade vi tentavisning klockan 13... Och den drog ut på tiden så jag åkte inte hem förrän halv tre. Och sen skulle jag ut och fota hus. Vi har en uppgift i skolan som går ut på att vi ska fota olika tak, ytterväggsbeklädnader, fönster o.s.v. Så jag passade på att göra min del nu när jag gick hem.

Kallt som bara den, men jag uppskattar att jag kan gå numer oavsett vad:) Min fot är mycket bättre. Den gör fortfarande ont ibland när jag går för långt och det är kallt. Sen värker det ibland när jag vrider benet fel. Men annars är det bra och det känns faktiskt underbart bra:) Det var hemskt förra veckan när jag inte ens kunde gå... Nu är det bara två och en halv vecka kvar till jag får träna igen:D LÄNGTAR! Klättrar nästan på väggarna här, haha.

Nu ska jag ta de lugnt en stund, sen när älsklingen kommer hem ska vi träna lite. Jag tränar ju som sagt lite styrketräning varje dag nu när jag inte får springa eller göra nåt sånt alls. Sen blir det middag och plugga... Japp, ska sätta igång lite redan nu tänkte jag. Eller redan och redan, hög tid:) De är grymt hårda med rättningen så det gäller att sätta allt exakt rätt nu:/ Orkar inte med fler fiaskon nu.

Hoppas ni får en härlig kväll! Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0