Kvalitetstid

Hej svejs

Nu är jag hemma igen. Eller okej, jag kom hem för typ två timmar sen, men ändå:) Har tränat lite styrleträning nu när jag kom hem. Det är ju allt jag kan göra, men vill i alla fall göra det. Bättre än inget om man säger så:/ Annars så kommer jag börja klättra på väggarna här hemma, haha:)

Nu har jag duschat och gjort lite groomin och annat sånt tjejlyxigt:) Känns riktigt bra. Nu är jag redo för att möta alla mina motgångar typ, haha. Nä, men min strategi från och med nu är att ge järnet, plugga massor och om det inte räcker ska jag försöka bita ihop och inte bryta ihop utan bara köra på. Det måste jag göra, annars kommer jag bryta ihop totalt. Sen ska jag försöka hitta ett nytt jobb... Inte sluta på det jag har innan jag har ett nytt, men ändå leta efter andra alternativ. Det känns som att det är dags och som att det skulle kunna förbättra min tillvaro. En liten push som visar att jag kan göra något nytt om jag vill. Små ändringar kan ofta göra stor inverkan ju... Och sen ska jag leva efter mitt eget motto; Livet är en tävling, den som har roligast vinner. Jag har tappat det nånstans längs vägen på sistone och jag vill gärna hitta det igen. Inte ha kul genom att festa gärnet och missköta det jag måste göra utan att vara mer positiv, inte känna det som att världen går under när jag misslyckas och ta en dag i taget. Så ska jag nog klara mig igenom det här:) Dessutom skulle jag vilja utöka min blogg och få den större. Tips emottages tacksamt;)

Nu ska jag ta det lite lugnt tänkte jag. Kolla på tv kanske och inte göra nåt särskilt. Älsklingen är och jobbar och när han kommer hem ska jag laga mat till oss. Blir pasta med bacon i chilisås. Mums!:)

Hoppas ni har det bra! Puss


Kommentarer
Postat av: FlizanLizan

Hejsan



Äru sugen på en design så kostar bara mina designers 75 kr eller 100 :P

2010-11-18 @ 19:06:25
URL: http://flizanlizan.blogg.se/
Postat av: Marcus Å

Ja, den borde ju komma snart... Händer annars idag då? :)

Kram

2010-11-19 @ 08:03:40
URL: http://slipsens.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0