Åh neeeej

Var precis ute och sprang och när jag kom hem kom jag på att vattnet ju ska vara avstängt fram till tolv idag:/ Bra jobbat Annika... Haha, typiskt mig;) Så nu får jag snällt sitta här svettig och äcklig fram till vattnet sätts på igen. Suck på mig alltså:D

Aja. Jag funderade under tiden jag var ute och sprang på hur jag ska ta mig till skolan idag. Det är ju rätt kallt så det lockade att ta bilen. Men vad kommer jag på nu här hemma då? Jo, älsklingen hade ju den till jobb idag. Bra där. Ni märker att det inte riktigt är min dag tanekmässigt idag va?;) Så jag har bestämt mig för att trotsa kylan och cykla till skolan. Får m.a.o se till att leta fram en mössa och ett par strumpbyxor så att jag slipper frysa ihjäl... Och jag som inte är något mössmaterial precis, jag kommer ju att se hur rolig ut som helst, haha:) Aja, den bjuder jag på.

Ha en fortsatt kanonbra dag! Kram kram

Kommentarer
Postat av: ALEXANDRA FRÅN SKÅNE

Gomiddag! :)

Hur gick det nu på den senaste tentan? Eller du kanske inte har fått resultatet ännu? Håller tummarna för dig att du klarade det :)



Hur står det till med dig idag då? Hoppas att allting är bra med dig :)



Ha en underbar dag i solen :)

2010-11-09 @ 09:04:34
URL: http://stadsglitter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0