8 november

Godmorgon!

Oj, vad kallt det är idag... Frosten ligger tjock utanför fönstret, men solen skiner. Älskar sådana här morgnar. Mysigt med frosten som glittrar i solens strålar. Precis som det ska vara:) Om en stund funerar jag på att gå ut och springa. Har ju inte tränat alls sen förra måndagen... Tog lite novemberlov på den fronten så att säga;) Ville hellre mysa med älsklingen hemma i soffan. Men nu är det dags att ta tag i det igen. Sen har jag ju balettklass ikväll också. Missar min jazzlektion p.g.a tentan idag:/ Aja, så är det.

Ja, tenta idag då alltså... Är sjukt nervös som vanligt. Har läst allt och har pluggat en hel massa, men känns ändå inte helt bra:/ Borde kanske ha pluggat ännu mer? Kommer jag skriva tillräckligt om allt? Argh, jag blir tokig på mig själv!! Men kanske inte så konstigt när jag fått underkänt på en del tentor efter att jag, enligt mig själv, pluggat hårt... Så jag vill liksom inte misslyckas mer;) Nä, vad tusan, det här ska gå bra!

Hoppas ni får en jättefin dag idag! Puss och kram på er♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0