29 november

Godmorgon!

Som ni ser så är det väldigt tidigt jag går upp idag... Känns väl sådär bra, hehe:) Men det blev lite sent i säng igår om man säger så. När gästerna gått så var det ju lite disk kvar om man säger så. Och jag ville ju väldigt gärna kunna stiga upp idag utan att det stod en massa glas och tallrikar på diskbänken. Så att jag är trött idag har jag bara mig själv att skylla;)

Vi har alltså tidig föreläsning idag... Åtta till tolv. Men som sagt så klagar jag inte onödigt mycket på det. Då har man hela eftermiddagen kvar och kan få ut något av dagen trots allt. Som i eftermiddag hinner jag plugga massor t.ex. och det känns jättebra.

Hoppas ni får en jättehärlig dag. Det snöar nu på morgonen igeen:D Känns konstigt här nere... Kanske all snö vi får den här vintern:/ Jag hoppas ju på en vit jul också så det gör ju inte jättemycket om det slutade snöa nu faktiskt...

Nu ska jag försöka vakna till liv här hemma, haha:) Puss och kram på er♥


Kommentarer
Postat av: Marcus Å

Tack för din kommentar, du gjorde mig rörd nu. Det där med kärleken kommer lösa sig...



Allt bra med dig idga då?

Kram

2010-11-29 @ 09:28:40
URL: http://slipsens.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0