27 november

Godmorgon!

Vaknade för en timme sen ungefär och var jättepigg. Eller nä förresten, inte jättepigg, men jag kunde inte sova mer. Lite störigt:) Men så är det. Bara man är pigg så är det väl bra förstås.

Idag ska jag jag till mamma och pappa och baka lite vörtbröd och lussekatter. Men det är så himla mycket snö ute så det känns lite osäkert att köra:/ Jag har förvisso kört i värre väder, men ändå... Ska nog vänta en liten stund så får vi se sen. Så de hinner ploga och salta lite innan jag kör. De har väl också sovmorgon, hehe;)

Hoppas ni får en jättebra dag idag! Puss och kram på er♥



Underbart:)

Kommentarer
Postat av: Marcus Å

Låter inte kul det där att inte kunna träna. Men bara bita ihop. För mig går faktiskt det mesta bra, i alla fall skola och bloggen. Träningen går också väldigt bra måste jag säga men sen är det andra saker som går mindre bra. Men så är det väl kanske alltid?

Kram

2010-11-27 @ 11:06:37
URL: http://slipsens.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0