26 november

Godmorgon!

Wiee, det snöar fortfarande:D Jag antar att ni som inte gillar snön tycker att jag är riktigt jobbig nu, men jag råkar vara helt frälst i snö;) Allt blir lättare och jag blir ännu lyckligare. Och julkänslan blir allt mer påtaglig också.

Idag är jag LEDIIG:D Långhelg för mig med andra ord. Jobbar inte ens. Åh, det känns så sjukt skönt. Så jag ska passa på att julpynta här hemma idag:) Ska bli riktigt kul, älskar att göra det. Lite segt att springa upp och ner i källaren först för att få upp alla kartonger bara. Eller alla, det är väl typ tre lite mindre lådor, men de är tunga och ömtåliga så får gå två gånger i alla fall:) Låter som att vi har jättemycket julsaker, men det är faktiskt inte så mycket:)

Ikväll blir det fredagsmys och så ska vi koka julskinka:) Låter väl lite tidigt, men vi ska bjuda på julbord här hemma på söndag så det är ju ett måste att ha hemmakokt skinka då. Vi tänkte dock beställa lite kinamat ikväll så vi slipper diska och allt sånt:) Plus att det var längesen vi köpte hämtmat nu. Så det är vi värda tycker vi:) Åh, den här dagen kommer bli så underbart härlig:) Kanske en liten snöpromenad sen också. Snö är mitt element. Lite knäppt att vi åker bort sen då kanske, men förra vintern blev så fruktansvärt lång så det känns faktiskt bra att få lite sol och därmed energi mitt i vintern. Plus att det ska bli skönt att slippa laga mat, diska och frysa på nyårsafton:)

Hoppas ni får en jättebra dag idag! Nu ska jag äta frukost och sen ska jag börja julpynta:) Puss och kram på er♥




Kommentarer
Postat av: Marcus Å

Alltså jag kan ju inte lova en vit jul men jag ska absolut göra mitt bästa. Tycker du ställer lite höga krav på mig nu ;)



Med mig är det bara bra, hur mår du själv?

Kram

2010-11-26 @ 15:17:37
URL: http://slipsens.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0