24 november

Godmorgon:D

"Hej mitt vinterland, nu är jag här, nu biter frosten i mitt skinn ty kall är kvällen":D Åh, vad lycklig jag är just nu. Snön ligger vit och vacker utanför fönstret! I och för sig inte så mycket snö, men jag är så nöjd med det lilla:D Älskar när det gråa landskapet blir vitt, ljust och fint. Äntligen är vintern här! Allt känns med ens mycket lättare. Kommer vara helt glad hela dagen:) Väcktes av mysiga kramar också så det kan inte bli mycket bättre. Har världens bästa pojkvän!

Idag är det skola mellan tio och tre. Lagom långt tycker jag:) Ja, se, jag är så mycket mer positiv nu när snön fallit, haha:) Vi ska fixa lite med vårt grupparbete idag också så blir det också klart. En sak mindre att tänka på:)

Hoppas ni får en underbar dag idag! Ett litet tips för att slippa skrapa bilen i eftermiddag eller imorgon; lägg en handduk eller en filt eller något på framrutan och kläm fast den med dörrarna och vindrutetorkarna. Så blir det inte isigt:) Bara ett tips till alla ovana skåningar, haha:) Nä, jag skojade. Men kan ju vara skönt att slippa skrapa.

Nu sak jag göra mig i ordning här! Puss och kram på er♥



Visst är det vackert??

Kommentarer
Postat av: Kulan

Anmäl dig gärna till Månadens Bästa Blogg hos mig =)



Vinnaren kommer bli länkad på en av de tolv största bloggarna i Sverige och få en fin present på köpet, värde över 1200kr!

2010-11-24 @ 12:58:10
URL: http://kulansplace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0