22 november

Godmorgon!

Vaknade för en tund sen och kände mig totalt utsövd. Riktigt skönt. Imorgon blir det en extremt tidig morgon så det är skönt att få ha haft lite sovmorgon idag:) Nu är i alla fall jag laddad inför dagen. Jag är en sån människa som mår bäst av 8 timmars sömn. Inte mer och inte mindre. Jag börjar bli vuxen kanske?;)

Idag är det skola mellan ett och fem. Lite småkonstig tid, men så är det:) Jag brukar bli lite småslö vid den tiden bara. Jag går nästan hellre åtta till tolv som vi ska göra imorgon. Då har man mycket kvar på dagen när man är klar. Idag blir det ju inte så mycket gjort innan skolan om man säger så...

Ikväll ska vi hem till älsklingens mamma och fira henne på hennes födelsedag! Så jag vill passa på att säga så här:

GRATTIS CARINA!♥ Hoppas du får en toppenbra dag!

Nu ska jag göra i ordning lite frukost. Hoppas ni får en härlig dag trots måndagen:) Puss och kram på er



Äntligen skiner solen en stund idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0