21 november

Godmorgon!

Sovit gott?:) Jag har sovit som en stock. Var så trött igår att jag inte orkade blogga alls på hela dagen. Jobbade ju på förmiddagen, men sen var jag helt slut. Vi åkte till BK och köpte mat och sen hem och gjorde absolut ingenting. Riktigt härligt! För många såna kvällar kan bli rätt trist, men så här ibland är det toppen:)

Idag tvättar vi... Älsklingen vill gärna att jag trycker på att det är VI som tvättar. Inte jag själv utan VI. Okej. Ja, det är ju roligare när det för en gångs skull är VI:D Haha, nu blev han sur. I alla fall, vi har precis varit nere i källaren och fixat lite i vårt källarutrymme också. Nu kan man gå in där utan att riskera benen, hehe:)

I eftermiddag ska vi gå på hockey. Ska bli riktigt kul. Stora Arenan så det blir en riktigt bra match. MIF mot TAIF. Och nej, jag hejar inte på MIF... Mitt hjärta ligger hos TAIF, eller hur man nu skriver haha:D I alla fall, nu jävlar ska de vinna! Heja TAIF!!!!

Nu ska vi snart ner i källaren, men först blir det nog lite mys. OBS! VI;D

Hoppas ni får en toppenbra dag idag! Puss och kram♥





Kommentarer
Postat av: Maria nilsson

hehe okej, jo jag har fått en slapp dag! Hur skönt som helst att varva ned!

2010-11-21 @ 14:58:58
URL: http://keaz.blogg.se/
Postat av: Maria nilsson

hehe okej, jo jag har fått en slapp dag! Hur skönt som helst att varva ned!

2010-11-21 @ 14:59:03
URL: http://keaz.blogg.se/
Postat av: Maria nilsson

hehe okej, jo jag har fått en slapp dag! Hur skönt som helst att varva ned!

2010-11-21 @ 14:59:05
URL: http://keaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0