19 november

Godmorgon!

Åh, vad glad jag är just nu:D Mitt i allt det negativa med tentor o.s.v så blev jag överlycklig när jag såg att det snöade utanför fönstret när jag vaknade imorse! Jaa, jag älskar snö. Åtminstone när den faller, sen blir det ju bara blask i den här delen av landet, men ändå. Snön lyser upp landskapet nu när allt bara är grått och det ger en känsla av att julen snart är här. Tänk om vi kan få en vit jul i år?:) Hur underbart vore inte det? Då skulle allt vara perfekt! Julkänslan har ju redan börjat infinna sig för min del och snön pushar på den ännu lite mer. Nu längtar jag efter att få sätta fram alla fina julsaker:)

Idag är jag ledig fram till fem då jag börjar jobba... Känns väl både lite jobbigt och helt okej faktiskt. De lediga helgerna går så himla fort bara. Det är ju lite synd:) Jag brukar alltid tänka när jag jobbat klart på lördagen, att nu är det två veckor till nästa gång. Men sen har två veckor plötsligt gått. Tänk om jobbtimmarna kunde gå lika fort;) Men som sagt, jag funderar på att söka nytt jobb så att jag får annat att göra. Nu har jag ju trots allt jobbat på samma ställe i tre år så det börjar bli dags att byta om man säger så... Synd bara att det inte är lika lätt att göra som det är att säga att jag ska byta. Hoppas jag kan hitta nåt:) I alla fall, idag ska jag försöka läsa in lite till skolan och så. Och sen in till stan och möta mamma. Funderar på att åka in lite tidigare för att köpa en mössa. Behöver verkligen det... Även om jag inte passar i mössa så måste jag ha något som skyddar håret, t.ex. som idag när det snöar. Jag har nämligen ingen kapuschong på min jacka. Så annars lär jag bli sjuk;)

Hoppas ni får en toppenfin dag och att snön inte ställer till med för mycket för er! Puss och kram på er♥


Kommentarer
Postat av: ALEXANDRA FRÅN SKÅNE

okej, men det låter som en bra helg ni kommer att få :) idag blir det mys för hela slanten, imorgon ska det festas med jobb, alla vi som jobbar inne på valens köpcentrum i hullan ska bli bjudna på middag, dryck o underhållning som en novemberfest så det ska bli sjukt kul! hur är det med din hälsena, har du fått bra hjälp för slippa ha så ont?

2010-11-19 @ 09:11:27
URL: http://stadsglitter.blogg.se/
Postat av: lucke

Hejsan! Anmäl dig till dagens blogg om du vill :P

2010-11-19 @ 10:14:19
URL: http://modegrabben.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0