13 november

Godmorgon Godmooooorgon:D

Sovit gott? Om det inte märks så är jag väldigt pigg och har sovit väldigt gott. Igår kväll var det filmkväll här hemma. Jag, älsklingen och min fina vän Karin lagade mat och tittade på film. Det blev Sex and the City 2 och Clash of the Titans. Den första var ju kanonbra så klart:) Den andra filmen var helt okej, men väldigt kort. Känns som om den borde varit längre så att man hade kommit in i handlingen mer. Men som sagt, väldigt mysigt i alla fall!

Att jag är pigg beror inte bara på att jag sovit så gott egentligen. Idag är det ju dags för mig att överraska min underbara älskade pojkvän! Vill inte avslöja nåt än, vill hålla det hemligt för er med ett tag till;) Men det är något vi båda funderat på ett tag, så mycket kan jag säga:D Just nu är han och jobbar så jag är helt rastlös här hemma nu. Kan knappt gå idag heller. Suck... Får nog gå till läkare på måndag, det här känns helt fel. Och det kommer nog inte läka ut själv. Inte på ett tag i alla fall. Så om läkaren kan skynda på det hela så är det mer än välkommet;)

Hoppas ni får en underbar dag i det fina vädret! Puss och kram på er♥




Kommentarer
Postat av: Nathalié

Jag tycker att båda filmerna är sååå bra! Älskar filmer som ska vara "gamla", dom är oftast så fina.

2010-11-14 @ 00:04:39
URL: http://oandn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0