12 november

Godmorgon!

Ajajaj, buhu, är allt jag har att säga just nu:( Har så sjukt ont i min vad och min häl att jag inte kan gå alls idag... Hur gick det här till?? Hoppar omkring på kryckor här hemma, men det tänker jag f*n inte göra i skolan. Tror jag... Nej, men det kan jag inte. Får ta en Ipren och försöka ignorera att det gör ont. Det ser ju bara löjligt ut annars. Jag kan ju liksom gå på benet, bara det att det gör ont. Älsklingen tycker jag ska gå och kolla det, men jag vet inte. Tror jag ger det helgen innan jag ger upp. Avskyr att gå till läkaren. Känns som om jag tycker så otroligt synd om mig själv att jag måste visa det för en läkare. Aja, måste jag så får jag väl bita ihop;)

Idag är det skola igen. Toppen:) Tio till tre så lite lagom mjukdag typ. Sen blir det myskväll med en vän och älsklingen. Vi ska äta tacos tänkte vi och sen se en film. Jag skulle dock handla på vägen hem... Hmm. Aja, det får gå. Vi har tvättid idag också, men det får jag nog tyvärr lämpa över på älsklingen. Usch, känner mig elak. Han jobbar jättemycket just nu och så kan jag inte ens göra nåt här hemma längre:( Skit, skit, skit!

Nä, nu ska jag försöka rycka upp mig. I värsta fall får vi ta hämtmat ikväll. Det löser sig säkert. Men störigt är det. Nää, det går inte att sluta gnälla va?;) Nu ska gnällfia gå och göra frulost och försöka rycka upp sig:)

Hoppas ni får en jättebra dag! Fredag idag ju:D Puss och kram på er

Kommentarer
Postat av: ALEXANDRA FRÅN SKÅNE

håller med din pojkvän där, om det är så pass illa att du faktiskt har så ont som du har så är det väl bäst o få den hjälp du kan få för det? :) va nu inte så envis annika :) hoppas det fixar sig med hälen :) kram

2010-11-12 @ 08:54:00
URL: http://stadsglitter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0