11 november

Godmorgon!

Sovit gott? Jag har sovit bättre än på länge faktiskt:) Känns bra att sova så bra just nu. Hoppas det kan hålla i sig. Resultatet från tentan i skatterätt kommer inte förrän på tisdag så jag får kanske sova ordentligt i helgen också;)

Jag vaknade dock i morse av att min häl värkte värre än nånsin... Vad är det här? Helt sjukt ju. Jag har ont i min häl liksom... Hur låter det, haha?:) Skulle nog inte ha dansat igår om man säger så, men vad gör man? Får försöka vila lite nu nån dag. Usch och fy. Jag vill träna ju. Ut och springa ikväll och så... Men vill samtidigt kunna gå normalt. Argh, varför ska allt sånt här alltid komma när man ligger bra till i träningen? Suck:/

Aja, idag har jag sex timmars föreläsning om fukt. Lagom kul kanske, men jag tycker ändå att det ska bli lite intressant faktiskt. Det är ju som sagt sånt här som jag vill syssla med. Hus och så alltså inte fukt och mögel och sånt, haha:)

Hoppas ni får en jättebra dag. Ser ut som att det skulle kunna bli en fin dag. Hoppas, hoppas för jag ska cykla idag:)

Puss på er♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0