10 november

Godmorgon!

Sovit gott? Jag sov som en stock som vanligt, åtminstone fram till kvart i fem... Då vaknade jag av att min häl gjorde ont:/ Hade ont i den hela dagen igår också. Jätteskumt. Vet inte alls var det kom ifrån. Men älsklingen sa åt mig att ta en Ipren och det funkade faktiskt. Trodde jag aldrig, men det var toppen när smärtan släppte. Idag känns det lite bättre. Igår kunde jag inte gå på vänster foten utan fick halta omkring, men idag kan jag i alla fall trampa ner. Det sticker lite i foten, men det gör inte ont som igår. Hoppas det är över nu. Ska ju på dansklass ikväll;)

Idag är det skola som gäller. Jag måste säga att jag ser fram emot det! Jag har saknat föreläsningarna nu, precis som jag trodde:) Visst har det varit skönt att vara ledig, men samtidigt så har jag faktiskt haft rätt tråkigt. Alla kompisar har ju jobbat så har liksom inte haft någon direkt att ungås med. Så jag är faktiskt taggad inför skoldagen idag. Nu går jag i skolan mer eller mindre varje dag från och med idag. Vi ska börja läsa Byggnaden och teknik idag och det kommer bli så mycket roligare än allt annat vi läst hittills. Nu är det äntligen ett ämne som faktiskt kommer att behandla det som vi ska jobba med.

Enda molnet på himlen idag är att jag läste att vi ska få våra resultat på skatterättstentan denna veckan:( Usch, jag vill inte. Orkar inte med en omtenta till och det känns som att det blir det... Usch. Nää, bort med de negativa tankarna nu. Nu kör vi på med det här ämnet istället!:)

Hoppas ni får en härlig dag trots regnet och snön! Puss och kram på er♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0