1 november

Godmorgon!

Sovit gott? Jag fattar inte att det är måndag igen. Helgerna bara rusar iväg. Jag hinner ju inte med;) När jag är helt ledig går tiden så fort. Och jag är så himla seg också eftersom vardagarna går i ett hela tiden. Börjar jag bli gammal kanske, haha? Nä, men det har varit en underbar helg med nära och kära så jag är nöjd:)

Idag blir det plugg, plugg, plugg. Det är tentavecka, vilket innebär att tentan är nästa måndag så det är bara att sätta igång och köra stenhårt! Den här gången är det dock ett helt och hållet teoretiskt ämne så det ska nog kunna gå bra. Om inte läraren väljer att rätta oschysst då... Man vet aldrig, vissa lärare verkar ju sträva efter att fälla snarare än fria. Om man nu kan göra den jämförelsen, hehe;) Aja, det får gå som det går. Måste ju få godkänt, men orkar inte vara så hysterisk. Ska försöka vara lite lugnare den här gången. Får se hur det går, men ska som sagt försöka:)

Nu ska jag äta lite frukost och sen sätta fart! Hoppas ni får en jättebra dag! Puss och kram på er♥



Så fint med höstblommor. Men nu är det slut med dem. Nu är det ju november... Jag hinner f*n inte med ju:/

Kommentarer
Postat av: Marcus Å

Hoppas du får en bra dag! :)

2010-11-01 @ 09:21:36
URL: http://slipsens.se
Postat av: Alexandra från Skåne

Ha en underdag du med :)

Puss & Kram

2010-11-01 @ 10:32:18
URL: http://stadsglitter.blogg.se/
Postat av: Sofie

SÅ fint!

2010-11-01 @ 10:44:34
URL: http://sofieroxa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0