Såå lång dag idag

Sådärja, hemma igen efter skolan. Helene och jag satt från åtta till kvart över tolv med en liten lunchpaus bara. Känns ju bara så bra. Vi är grymma hehe:) Tur det, för jag hade aldrig varit så flitig på egen hand. Föreläsningen kändes så fruktansvärt tråkig. Kanske främst för att tankarna är på ekonomistyrning och inte på hur en bostadsrättsförening bildas... Jaja, får läsa upp det sen. Jag har inget liv eller vad?:) Bara en månad kvar till ledighet dock. Ska bli så hystersitk skönt. Längtar till dagen efter tentan, då tänker jag f*n inte gör ett jota. Bara slappa, ligga i sängen(eller i solen) hela dagen och inte vara flitigt för fem öre. Lääängtar!

Nu ska jag ladda om inför träningen ikväll. Blir skivstång ikväll. Ska bli toppenskönt att göra av med lite energi och tömma skallen för en stund:)

Ha en jättefin kväll! Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0