Halva dagen

Känns så ja, som att halva dagen redan har gått. Man borde verkligen gå upp tidigt även när man är ledig. Dagen blir så mycket längre.

Har varit hos tandläkaren precis. Första gången jag får känna smärta när de pillar i munnen... Har förmågan att få rätt mycket tandsten även om jag är extremt noggrann med tandborste och tandtråd. Idag var det extra mycket och det gjorde så sjukt ont när tandläkaren skulle ta bort det:( Kom t.o.m lite tårar. Inte så att jag grät, men det gjorde tillräckligt ont för att ögonen skulle börja rinna. Usch, usch. Inte kul alls. Nu har jag köpt munskölj också så jag kanske får mindre i fortsättningen. Hoppas det...

Nu ska jag äta lite och sen springa ner i tvättstugan och ta upp all tvätt. Sen ska det sorteras och sen är jag klar! Känner mig ändå rätt flitig idag, hehe:)

Hoppas ni har det bra. Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0