310510

Godmorgon!

Så seg idag. Tror det beror på vädret, grått, regnigt och tråkigt... Men det märks att det börjar bli sommar, det är inte så jättekallt med tanke på de gråa molnen. Jaja, men om typ två och en halv vecka, lite drygt, åker vi till varma Spanien:) Så det känns ju på nåt sätt rätt bra att det inte hunnit bli så varmt här då. Ursäkta min själviskhet;) Men det är ju så, när manåker utomlands vill man komma hem och vara brunare än alla andra, hehe.

Idag blir det plugg, plugg, plugg som vanligt. Men den här gången känns det helt okej. Ämnet är inte så svårt och det är sista veckan och sista tentan för terminen! Så det peppar lite extra. Dock är jag beroende av att få godkänt på den här tentan så kommer att sitta klistrad till böckerna hela dagen idag och imorgon! Känner mig dock motiverad för en gångs skull så det ska nog gå rätt bra den här gången:) Brukar ju annars hitta en massa annat att göra här hemma som är mycket roligare... Sen ikväll blir det träning. Behövs kan jag säga. Inte kul allas att väga sig just nu, haha.

Nu ska jag äta lite furkost och sätta igång här. Hoppas ni får en jättebra dag!! Kram på er♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0