Underbar kväll

Mm, här sitter jag i soffan efter en härlig dusch som inkluderade lite skönheslyx:) Blev ju bjuden på rikigt god mat innan; toast fläskfilé med potatiskroketter och bearnaisesås. Så himla gott. Lyxigt värre:)

Börjar känna hur lugnet sprider sig i kroppen, även om det är svårt att förstå att jag faktiskt kan ta det lugnt och inte stressa eller oroa mig för något. Bara vara och inte planera alls:) Tänk att sånt liv finns, hehe.

Nu ska jag snart se Cougar Town och sen väntar sängen. Kommer helt klart ta lång sovmorgon imorgon. Ska bli underbart skönt.

Sov så gott! Kram kram♥

Kommentarer
Postat av: Erik

Vill du bli månadens blogg? Och samtidigt vinna 1000kr presentkort?



Du kan enkelt höja din besökar statistik genom denna blogg: www.oneluckystar.com .



Du skriver ett blogginlägg och skickar det till deras mail. Då blir den publicerad där med länken till din blogg så får du mer besökare. Dessutom är du automatisk med och tävlar om 1000kr att köpa kläder för på mahingo.com .



PS: Det är inte min blogg utan jag gör bara reklam för de så det kan börja, de behöver mer bloggare :)

2010-03-31 @ 00:52:49
URL: http://www.oneluckystar.com
Postat av: Natasha

Hej, tävla om veckans blogg hos mei. Tävlingen avlsutas imorgon kväll. Ha en fortsatt fin kväll. Kram

2010-03-31 @ 22:25:34
URL: http://ndiamond.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0