Stolt över mig själv

Jo, det får jag väl säga. Har jobbat hela förmiddagen. Direkt efter jobb handlade jag med älsklingen och när jag kom hem dammsög jag hela lägenheten, sorterade tvätt och packade upp vår väska från förra helgen. Så nu är det rent, snyggt och städat här hemma:) Så himla skönt. Nu kan jag ta helg med gott samvete. Ser verkligen fram emot kvällen. Ska fira ordentligt den här kvällen:) Mycket bra som hänt den här veckan så jag har all anledning, hehe.

Hoppas ni får en underbar kväll allihop! Och ta hand om er ordentligt. Gå hem innan stället stänger, det blir inte roligare än det är när man har det som bäst, skippa sista shoten(den gör inte kvällen komplett, sluta i tid så är det mycket roligare, jag lovar!), knuffas inte i kön(det går faktiskt inte fortare) och ha för guds skull kul och släpp loss:)♥

Kommentarer
Postat av: Amis

Vill du vara med och tävla om en mascara från Make Up Store?

Ta i sådana fall en koll på min sida.

Tävlingen hittar du under länken till vänster, med rubriken "Veckans Tävling"



Ha det gott!

2010-03-13 @ 18:15:59
URL: http://www.metrobloggen.se/amis

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0