Solens strålar livar upp

Jaa, verkligen. Har känt mig rastlös hela dagen. Har suttit i en kall föreläsninssal och bara väntat på att få sluta. Inte alls kul att vara instängd nu när det äntligen är vår i luften och solen börjar värma. Då vill jag bara ut och mysa. Nästan så att man skulle vilja utbrista i ett vårskrik a la Ronja Rövardotter:) Det spritter i hela kroppen som hon säger. Skinnjackan åkte på idag tillsammans med stor mysig halsduk. Som jag längtat! Kändes kanske på gränsen till för kallt i skuggan, men i solen var det perfekt.

Nu har jag precis kommit hem. Ska byta om och sedan bege mig till F&S och träna. Ska bli toppenskönt. Känns bra att vara igång med regelbunden träning igen. Imorgon blir det Ki-box igen också. Perfekto:)

Ha en fortsatt härlig dag i solen och passa på att samla energi! Kram på er.

Kommentarer
Postat av: Mollymus - bloggar från Uppsala

Hoppas du fått en bra start på nya veckan! :)

Många kramar från mig ^^,

2010-03-15 @ 18:14:54
URL: http://mollymus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0