Så trött

Blev så jäkla trött helt plötsligt. Huvudet bara vägrar hänga med nu. Men jaja, får ta en paus och sen tillbaka till plugget igen... Måste sätta fart nu, ligger efter i min planering ju:/ Inte bra, men det ska nog lös sig. Måste hinna med typ nio kapitel till idag, annars är jag inte nöjd alls. Måste bara försöka piggna till lite. Ska sticka ut huvudet på balkongen och se om en nypa luft kanske kan sätta fart på hjärncellerna igen, haha:) Ska bli gudomligt skönt när man kan sitta på balkongen och plugga! Längtar.

Nä, nu ska jag sätta igång. Funderar på om jag ska bunkra upp med lite enrgidryck för fortsatta pluggdagar..? Hmm. Nåja, den 29 mars klockan 19.00 är det över!!
   
Skulle kanske satsa på en av de här..? Källa

Kommentarer
Postat av: LISOU

Hej!

Allt bra ikväll?

2010-03-23 @ 17:55:55
URL: http://lisou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0