Nöjd

Sitter i soffan nu och njuter av att kroppen är helt slutkörd. Jo, jag gillar faktiskt det. När jag tränar ger jag alltid 100 procent, aldrig mindre, just för att jag vill känna att jag jobbat efteråt. Varför ska man annars gå och träna:)
Har precis ätit lite och nu ska jag se på Criminal Minds med älsklingen.

Fick höra lite omtumlande nyheter ikväll också. Jag vill inte lämna ut något här, men vet inte om jag ska känna sorg, medlidande eller vad. Det känns konstigt helt enkelt... Usch. Lite obehagligt faktiskt... Nåja, det ger sig väl.

Imorgon är det äntligen fredag. Det har varit en lång vecka. Men det är klart, med tanke på att jag jobbade helgen som gick har det ju nästan varit dubbel vecka. Så imorgon tänker jag njuta extra mycket av att bara vara och inte bry sig alls om skola eller något alls. Tycker jag kan behöva det för att motivera mig själv till att plugga extra mycket sen:)

Hoppas ni har en bra kväll och att ni får sova så gott sen! Kram på er♥

Kommentarer
Postat av: Bitterfittan

jotack samma här (: vad ska du göra imorgon fredag sötnos?

2010-03-19 @ 00:52:24
URL: http://frokenbitterfitta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0