Kvällsmys

Det blev en löparrunda. Så himla skönt att vara på gång igen:) Det var ju rätt trögt och tungt, men det var väldigt skönt. Känns som sagt skönt att vara på gång igen. Träningen är på uppgång igen:)

Jag och älsklingen såg på Baksmällan precis. Vet inte riktigt vad jag ska ge för omdöme på den... Rolig, tja, helt okej. Men jag har svårt för filmer som skojar om otrohet, strippor och sprit... Jepp, jag är en tråkmåns. Men jag har humor också så jag dömer ingen:) De som gillar den får gärna gilla den, den hade sina "moments" som var rätt roliga.

Snart är det dags för DPH:D Längtat! Så det blir myskväll ikväll. Imorgon är det dags för praktik...Nervöst, det var ju ett ta sen sist.

Hoppas ni får en mysig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0