Koll på dagarna?

Haha, det är ju den 24e idag så klart:) Typiskt mig. Skyller på tentapluggsblindhet, haha. Har ingen koll på dagarna, bara när det är dags för tenta.

Skolan var riktigt trist idag och inte särskilt givande tyvärr. Men så är det. Nu ska jag snart sätta fart med pluggandet. Har en hel del att göra och älsklingen och jag ska försöka ha lite kvalitetstid ihop ikväll så jag måste jobba undan. Åh, känns som att jag aldrig kommer hinna ordentligt... Fast jag har ju nästan 4 hela dagar på mig att sitta non stop. Så det ska nog ordna sig, känns bara hopplöst nu:)

Ha en fortsatt bra dag! Kram.

Kommentarer
Postat av: anja.

Hejsan om du inte har så mkt för dej, så kolla gärna in mej :)



KOmentera gärna :) vad du vill, allt från tips till roligheter :)

2010-03-24 @ 17:06:52
URL: http://anjacarolina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0