Fredag.

Ja, så var skolan över för idag. Ingen jätterolig föreläsning direkt. Hade lika gärna kunnat stanna hemma. Men så är det. Gjorde ju lite mer nytta än att jag bara satt och degade i soffan:) Nu siter jag dock och degar i sofan istället:) Men det kan jag väl få, jag ska ju jobba sen. Har precis kollat på Bella & Tyra Show. Riktigt bra tycker jag. Klippet finns här. Kul med tjejer som vet hur man ska underhålla tjejer:) Gillar ju Tyra bäst måste jag säga. Gillar hennes blogg också. Brukar läsa den lite då och då. Härligt med en tjej som har bägge fötterna på jorden, men som ändå lyckas och blir framgångsrik.

Nu ska jag som sagt dega i soffan lite. Kan hända att det händer en rolig sak innan jag ska till jobb... Vi får se, i så fall uppdaterar jag bloggen direkt:)

Ha en fortsatt bra dag.

Kommentarer
Postat av: alex

Tråkigt med föreläsningar :(

2010-03-12 @ 14:42:03
URL: http://stockholmshetaste.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0