En halv dag kvar

Ja, det kan man väl säga. Det är ju nästan kväll nu så jag ser det som det i alla fall:) Åh, längtar som bara den. Gud vad jag tjatar, men jag ser fram emot det så himla mycket.

Har precis strukit typ 7 skjortor och två blusar... Tråk! Men det känns rätt bra nu efteråt, känner mig helt duktig, haha:)

Om en stund ska jag iväg och träna. SKivstång idag, kommer vara helt slut sen. Men tur att det är sovmorgon till viss del imorgon. Har dock tänkt plugga lite innan vi sticker iväg... Och så måste jag packa:)

Hoppas ni får en fin kväll. Utanför fönstret har jag just nu en fantastisk solnedgång. Känns så skönt att solen får bjuda på det. Ha det fint!

Kommentarer
Postat av: simone

Sov gott goding ;) Har du något mysigt planerat för fredagen förresten?

2010-03-04 @ 23:08:56
URL: http://fattybom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0