300310

Godmorgon!

Ännu en tidig morgon. Det känns som om jag inte haft någon sovmorgon på typ-två vckor... Är så fantastiskt trött och slutkörd. Men imorgon, då ska det vilas hela dagen! Tänker inte göra något vettigt alls. Bara slappa och återhämta mig:)

Tentan igår gick käpprätt åt skogen. Jag vet inte vad som hände egentligen, jag var väl förberedd när jag kom till salen. Sedan var allt bara borta, helt väck. Jag skäms som bara den. Jag borde klarat den här tentan efter alla mina pluggtimmar... Men jag är rätt säker på att jag inte gjord det. Usch och fy, känner mig totalt misslyckad. Vad ska folk tro liskom? Inte för att jag bryr mig vad folk tycker, men det lär ju verka aningen konstigt att jag får underkänt igen. Men det kan jag försvara med att jag aldrig nånsin har haft ett mattehuvud. Jag har alltid haft dåliga poäng när det kommer till matteprov etc. Jag blir helt låst. Men just nu ska jag försöka glömma igår och bara leva nu och se fram emot ledighet. Välförtjänt ledighet tycker jag. Har inte varit helt fri från skola sen jag började i höstas. Hade ju projektarbete under julen och tenta under februarilovet. Så nu tänker jag ta mig tusan bara njuta:) Sen får jag ta tag i prblemen efter den 5 april:)

Nu ska jag äta upp min frukost och sedan göra mig i ordning igen. Idag är det praktik som gäller hela dagen. Inte så jättetaggad på det idag eftersom jag är så grymt trött. Men ska försöka piggna till, för det är trots allt rätt kul:) Roligaste delen av utbildningen, helt klart.

Ha en jättefin dag i vårsolen(klart det är sol, jag ska ju vara inne;) )

Kram på er♥

Kommentarer
Postat av: BRUNETTBLOGGEN

tack :D

2010-03-31 @ 09:47:03
URL: http://brunettbloggen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0