260310

Godmorgon!

Sovit som en stock inatt. Riktigt skönt. Gav mig ut och sprang en hyfsat lång runda igår kväll så jag antar att det bidragit till den tunga sömnen:) Skönt var det i alla fall.

Det blev tyvärr inte så mycket plugg igår kväll... Det var så trevligt hos älsklingens mormor och morfar så jag blev kvar en stund, var hemma vid åtta. Eftersom älsklingen var och tittade på hockey hos sina föräldrar så åkte jag hem till mina föräldrar. Jag skulle ju ändå släppa in hantverkare är nu på morgonen:) Så ja, jag sov hos mina föräldrar inatt alltså. Sköna sängar och alldeles tyst. Det är nåt visst med att sova hos mamma och pappa ändå:) De bor ju en bit utanför stan och jag bli mycket lugnare när jag är där faktiskt. Inte för att jag inte trivs där jag bor, men det är ändå nåt visst, hehe:)

Idag blir det som vanligt plugg, plugg, plugg. Ikväll ska jag jobba. Ingen vidare timing med det ju, skulle behöva den tiden till att plugga. Men ja, antar att jag behöver koppla bort skallen lite också. Så att allt inte bara börjar snurra rundor i huvudet...

Ha en jättefin dag alla! Kram på er.♥

Kommentarer
Postat av: Karin

Sv: Tack så mycket! Och lycka till med plugget :)

2010-03-26 @ 09:08:28
URL: http://inspirationbykarin
Postat av: Karin

Sv: Tack så mycket! Och lycka till med plugget :)

2010-03-26 @ 09:09:00
URL: http://inspirationbykarin.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0