230310

Godmorgon!

Regn här idag... Suck. Jaja, solen skulle kanske titta fram under dagen så får väl se fram emot det:) Har sovit som en stock inatt. Det är det bästa med att träna på kvällen tyker jag. Jag sover alltid mycket bättre efter ett hårt träningspass. Det tog förvisso emot och gå upp i morse, men ändå:)

Idag har jag redovisning i skolan. Balanserat styrkort, tjoho... Inte. Jag kan det jag ska säga så är inte så nervös, men det känns onnödigt att lägga tid på det när jag verkligen behöver tid till att plugga...

Senare idag bir det klart plugg som vanligt:) Det blir ju så dagarna innan tentan, då är det bara pluggande som gäller. Jag tränar förvisso en hel del också, men förmin del behöver jag det. Jag behöver en stund för att koppla bort hjärnan och tömma mig på energi. Sen kan jag sätta igång och nöta in kunskap igen. Mitt bästa pluggtips alltså:)

Ha en jättefin dag alla! kram på er♥

Kommentarer
Postat av: maria

Lycka till på redovisningen! =)

2010-03-23 @ 07:46:12
URL: http://mariadaos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0