100310

Godmorgon!

Vaknade upp med världens huvudvärk idag igen. Tror det beror på för lite vatten igår och alldeles för mycket sömn... Har sovit typ tio timmar. Lite väl länge. Så funkar i alla fall jag. Om jag sover mer än åtta timmar lir jag typ tröttare. Om jag inte är extremt trött förstås. Jaja, nu är jag uppe:) Lite seg bara. Har världens träningsvärk från igår som vanligt. Men det är bara skönt. Det är ju det som bevisar att man har tränat:)

Nu ska jag snart äta lite frukost och sen plugga lite tror jag. Senare idag ska jag träffa Karin en stund i stan. Ska bli riktigt kul:)

Hoppas ni får en härlig dag! Halva veckan gången efter idag. Kram på er♥


       
Haha, såhär ser jag ut på morgnarna:) Eller i alla fall såna här morgnar...
Källa

Kommentarer
Postat av: Emma ♥

Fin blogg ! ^^

Var med i min tävling som går ut på att du ska komma på så många namn som möjligt som både börjar och slutar på bokstaven A !

Det är enkelt att delta ! Skriv bara en kommentar i tävlingsinlägget med alla dina namn !

Den som kommer på flest namn blir länkad på min blogg ! :D♥



TÄVLINGEN AVSLUTAS IKVÄLL KL. 21.00 !

LYCKA TILL !♥

2010-03-10 @ 13:16:41
URL: http://sokki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0